HPA 'Mai Secawan'



Alhamdulillah, dah lama rasanya nak buat mende ni. Tadi berkesempatan juga buat fan page tentang apa yang saya join dan usahakan selama. Cuma cara dan kaedahnya tak tahu. Tapi semalam terskodeng satu entry dari ciktom iaitu sahabat sekolah rendah dahulu mengenai cara membuat fan page pada blog.

Dalam masa tak sampai 5minit, siap juga fan page tu. Mula-mula tu ciktom ada tanya, awak nak buat blog awak ni private atau open. Kalau nak buat private kenalah letak password atau email login supaya setiap yang masuk kena login dulu dan segala yang saya tulis hanya orang2 berkenaan sahaja yang dapat baca dan tengok. Kalau nak buat open, takapalah. Semalaman pikir, akhirnya saya kata terpulanglah. Terima seadanya, kalau ada yang sudi baca blog ni, bacalah.Tapi saya tak suka nak promote-promote ni. Leceh sebab kena jadi blogger tegar untuk lakukan semua ni. Sesiapa boleh baca blog ni walaupun kadang-kadang ada terpikir juga yang blog ni dah macam diari je.

Ciktom ni memang banyak membantu dalam penerbitan fan page tu. Fan Page tu ade di sebelah. Namanya Herba Penawar Al-Wahida. Kalau nak tahu lanjut, klik je pada logo HPA tu.

4 KOMEN:

CIK TOM said...

adeh sori tau sbb syukri nak buat personal blog tp jd camni plk..huhu...pe2 pun harap yg terbaik utk syukry..nama je kawan sek tp dah xjumpa last sek rendah..

oh pengedar hpa ke??
nak tanya coco radix tue best x?

SEEPOT SEEDOT said...

tu r...
aritu ingt smpat jmpa..
tp gi beraya plok...haha.

koko radix tu sangat best.
lebih sdp dr Milo...
sbbnya koko radix dicampur dgn ekstrak barli.

Barli ni ada banyak kesan serat sebagai pelawas dan koko tu jugok sbnrnya bleh menenangkan diri...hehe.

ilmu HPA.

CIK TOM said...

tue r ms naimah duk sibuk call tue sbnrnya dia suh mari dumoh ye..nak ajak jupa geng2..hihi..

oh air barli mmg famili ciktom minum hari2..tp rebus sendiri la..kt area ganu mn stokis hpa ek?

SEEPOT SEEDOT said...

isk3...kalu dok, bleh dh jmpa ciktom aritu...xpe2.

bnyk dh kt trg...
kat rusila ade, bwh bangunan PAS tu, kat tepi masjid rusila.

kat bndr trg ade, kat hiliran, selepas JPJ trg.