WHO IS LEADING MALAYSIA TODAY???

Rasanya blog ni macam dah jadi diari hidup. Semua perkara dikongsi disini. Kalau boleh, apa yang dilakukan saban hari hendak dikongsi disini. Namun mungkin bukan semua perlu ditulis disini. Tak sesuai kot. Perkara yang patut dikongsi sewajarnya ditulis disini, yang tak patut perlu dibuang jauh-jauh...untuk dijadikan sempadan.

Tadi sesaje je boring melayari internet. Sumber rujukan terbesar seluruh umat manusia sekarang. Terjumpa satu gambar ni. Gambar yang sebenarnya hanya sebahagian daripada jutaan gambar dalam internet memaparkan kisah wanita ni.



Sekali tengok gambar ni hanya biasa sahaja. Tapi dua kali imbas baru perasan apa yang tersembunyi dalam gambar ni.

WHO IS LEADING MALAYSIA TODAY???

Anda jawab sendiri...

4 KOMEN:

Tomato Gurl's Life said...

haha..dah perasan..pe yang pelik pada gambar ni...rosmah oh rosmah..hihi

AHMAD SYUKRY MOHAMED said...

she is our new PM kot...

HabibMukmin said...

Kuat politik teh.

AHMAD SYUKRY MOHAMED said...

Ya Habib...
ana tak kuat mana pun politik...
enta jgn mcm tu...