jeans dan wanita

Saya ada seorang kawan...namanya Encik N.
nama panjang tak boleh bagitahu.
tapi kami kawan rapat la...

Dia ni ada satu prinsip dan falsampah dalam hidupnya.
Dia tak suka perempuan pakai jeans.
Pelik ke, rasanya tak pelik.
Sebab perempuan memang tak elok pakai jeans pun.
Nampak benjol kat merata tempat.
Kalau lelaki takapalah...nampak ketul-ketul je.
Melambangkan kami ni kaum Adam yang kuat..hehe.

Bila ditanya kenapa,
Encik N ni jawab memang tak boleh tengok perempuan pakai jeans!
Berbulu bijik mata aku ni...katanya la.

Ada betul juga tu...
Dan pernah juga saya minat kat sorang awek pakai jeans ni...
Cerita dulu-dulu la...
sekarang dah insaf...
Encik N kata...
buat apa minat perempuan gitu?

Renung2kan...

6 KOMEN:

Tomato Gurl's Life said...

cik tom pakai jugak jeans dl..skang dah xpakai sbb xsuka..huhu..

AHMAD SYUKRY MOHAMED said...

ooo...bgus r gtu.
tp Encik N tu mmg xbleh tgk org prmpuan pkai jeans...
walaupun jeans yang x ketat.

ntahla...
prinsip dia kot.

akalili said...

kalau pki jeans ngn baju labuh???

AHMAD SYUKRY MOHAMED said...

Encik N tu tetap tak suka...
dah prinsip dia...hehe

Amy Syaquena said...

morning..

walau pakai jarang2 sekali pun

AHMAD SYUKRY MOHAMED said...

ntah la...
Encik N pnya prinsip la kak amy.
ni msti kak amy pkai jeans ni...
hehe.