Assignment paling tebal!

Jam: 3pg.
Tempat:Meja studi, umah sewa Bangi.

Alhamdulillah...siap juga assignment ni.
suatu rekod tercipta tadi...
rekod membuat assignment paling tebal...
kalau diikutkan, dah boleh ambik Phd ni.

Teng teng teng!!!
Inilah assignment yang dimaksudkan...


Berapa mukasuratnya, tidaklah diketahui.
Sebab malas nak bilang sebenarnya.
Tapi inilah assignment paling tebal...
pernah dibuat dalam hidup.

Apapun, assignment ni dah siap.
Sekarang masa untuk tidur.
Selamat malam.

Bismikallah Hummaahya' Waa'mut...

9 KOMEN:

Tomato Gurl's Life said...

tebalnye...memang leh amik phd nih..hihi

Tomato Gurl's Life said...

just nak bgth anda di tag..kalo rajin buat ye;

http://tomatogurlslife.blogspot.com/2010/10/pleasa-jangan-tag-saya-lagi.html

akubiomed said...

Tebal dengan gambar atau isi?

AHMAD SYUKRY MOHAMED said...

isi...
ni esiment ISO.
jd mmg tebal dgn tulisan je.
gmbr sekeping dua je.

joe_radzi said...

copy paste jer kot.........ha3

AHMAD SYUKRY MOHAMED said...

uish...
abg joe.
mana ade org sanggup bt esiment ISO sendiri.

atah org tahu je ni...hehe.

SYaMiLa said...

waa...tebalnya..akak tk pernah buat assignment setebal tu..3/4 tu ada la...he3...

SYaMiLa said...

masa keje dulu ada la tebal camni..ISO punya pasal...he3...

AHMAD SYUKRY MOHAMED said...

nilah 1st time buat..
dan xde lg esiment mcm ni lpas ni..
tak sanggup nk buat..

kak syamila: ni mmg esiment ISO pun..