MaNcHeStEr UniTeD....kami satu!


Pergi mana-mana mesti ada yang tanya, kamu team mana?
Dulu tak biasa dengan soalan macam ni,
dan kadang-kadang tersasul juga bila menjawab.
pernah jawab Terengganu atau T-Team.
walaupun itu juga jawapan, tapi bukanlah jawapan sebenar.
Tapi sekarang dah mula faham.
Kalau ada yang tanya begitu...
maknanya tak lain selain Liverpool, Arsenal, Chelsea atau MaNcHeStEr UniTeD!

Saya dan Manchester United...
tak payah nak tipu la...
saya pun takkan tipu sebab saya memang suka MU.
biarlah orang nak kata apapun.
pasukan setan ke....itu ke..ini ke.
apa yang penting selain kerjasama,
saya tak ikut setan sebab MU hanya sebuah team bola.

Baru-baru ni gempar dengan cerita Rooney nak lari.
Tapi saya ni cool saje, tak mudah percaya.
dan tak mudah melatah.
Tak mungkin beliau nak lari, sebab tu gosip liar je.
Tapi kalau beliau lari, saya pun lari...haha.

Ada yang tanya, apelah sangat dengan MaNcHeStEr UniTeD tu...?
Kalau nak tahu kenapa...
baca disini-->KENAPA SAYA SUKA MaNcHeStEr UniTeD!

SafeWalk...

0 KOMEN: