latihan industri


Di saat aku menulis ni...
dah ramai kawanku yang dah dapat tempat untuk latihan industri...
atau nama lainnya tempat untuk praktikal.

Mungkin ni nampak macam mengeluh je...
tapi hanya tuhan saja yang tahu...
sukarnya nak dapat tempat tu.

Aku ni saje kot antara beberapa...
dan segelintir lagi yang belum dapat tempat...
belum lagi menerima sebarang tawaran...
untuk dilatih sebagai pelatih industri.

Apelah nasibku agaknya...
Kat manalah agaknya tempat dan arah tuju...
untuk aku jalani latihan industri tu.

Harap-harap akan adalah sinar harapan...
yang membawa aku ke bidang kerjaya yang penuh mencabar nanti.
InsyaAllah...

1 KOMEN:

Tomato Gurl's Life said...

jangan putus asa ye..insyaAllah nati ada nye rezeki tmpt praktikal..cuma lambat sikit..huhu