Raya kesepuluh...

Perjalanan jauh tak kurasa. Kerna hatiku melonjak sama. Ingin berjumpa kawan-kawan. Yang selalu bermain dimata...hehe.

Cukup sudah raya kesepuluh...
Raya kesepuluh ni aku habiskan atas highway je...
Jauh juga perjalanan ku tempuh. Semata-mata nak balik ke MFI dengan motor buruk aku tu. Aku terpaksa 'tipu sunat' kakak aku agar dia tak bimbang. Yang sebenarnya aku pulang ke MFI sorang diri. Cuma takmahu dia risau.

Aku bertolak dari rumah pkul 7.25pg. Berhenti rehat di Petronas Dungun. Isi minyak di Petronas Bukit Kuang. Lepas tu isi minyak lagi di Petronas Gambang. Berehat dan isi minyak di Shell Temerloh. Akhir sekali isi minyak di Petronas Genting Sempah. Pukul 2.15ptg aku sampai ke Bangi.

Alhamdulillah..selamat juga sampai ke Bangi walau sorang diri bawak motor. Yang sebenarnya bukanlah sorang diri pun, kat atas highway penuh dengan penunggang motor balik dari beraya. Jadi kesimpulannya aku taklah keseorangan.

3 KOMEN:

akalili said...

adventure sgt2...pnh nk try blk sorg diri tp ayh xkasik...:-)

seepot seedot said...

kalau org tua fiza jgn cuba tipu2...diorg bleh tau.

akalili said...

test