maaf...

Beratnya hati nak menulis pasal ni...
Makin disimpan rasanya makin nak meletup.
Mengenangkan perasaan diri yang bersalah ni.
Perasaan bersalah ni sebenarnya dah berlaku sejak bulan Ramadhan lagi.
Entah la kat mana silapnya.
Mungkin salah pendekaan kot.
Ucapan maaf dah dipohon.
Tapi kenapa aku masih lagi rasa bersalah ni???

Sememangnya hati ni tak berapa sedap sejak minggu-minggu kebelakangan ni.
Rasa tak selesa je.
Rasa bersalah yang amat sangat sebenarnya ni ditujukan pada seorang kawan.
Dia macam tak mahu berkawan lagi dengan aku.
Seakan aku ni selalu mengganggunya.
Kalaulah dia tahu akan rasa ini, maafkanlah diri ini seadanya.
Takkan ku ulang lagi kekhilafan dulu.
Kekhilafan yang bukan sengaja aku lakukan padanya.
Aku memang bersalah...

Maaf.

4 KOMEN:

Tomato Gurl's Life said...

saya maafkan..hehe..gurau je..jangan sedih2 ek..terus terang je hal yang sebenarnya ngan kawan awak tue..minta maaf dengan dia..insyaAllah everything'll be ok :)

seepot seedot said...

hehe...ok2.

Nobita Sensei said...

dah follow kamu~ :)

seepot seedot said...

ooo...
tq, lupa chek td.

terimakaseh lg.