Raya kelapan...


Beraya lagi...
Kali ni beraya ke rumah kakak aku yang keenam di Bachok, Kelantan.
Plan ni sebenarnya dibuat pada saat-saat akhir.
Asalnya tak jadi, tapi aku dan kakakku yang kedua setuju nak pergi.
Kakakku yang kedua pergi dengan keluarganya,
manakala aku pergi dengan motor buruk tu.
Aku bertolak selepas balik dari rumah terbuka Ahmad Syahmi di Gong Badak, Terengganu.
Habis juga minyak satu tangki untuk sampai ke Bachok ni.


Sampai je dekat Maghrib,
terus berehat sambil melayan anak saudara yang jarang-jarang berjumpa ni.
Tak banyak aktiviti dapat dibuat sebab hanya sehari je disini.
Syukur pada malamnya dapat makan bersama dengan keluarga kakakku yang keenam ni.
Esoknya terus balik ke Rusila.

Si manja..Zatil Hannan dan maknya.


kakakku yang nombor enam...


keluarga kakak keenam...suaminya tak dapat dikesan.



anak-anak saudaraku yang happening semacam je...



kakakku yang nombor dua....


keluarga kakak kedua...

Sebenarnya kat Kelantan ni, aku sempat beraya ke rumah dua sahabat iaitu
Badrul dengan Mohd Aza.
Kat sini juga aku dapat lagi duit raya RM40...hehe.
Walaupun masa terhad, raya tetap raya.

2 KOMEN:

Tomato Gurl's Life said...

best raye..hehe..salam perkenalan incik seepot eh syukri...lalala~

seepot seedot said...

best ke?
sy pn xtau sbnrnya best ke tdk.

sy terpaksa merentas dua negeri semata-mata nak jumpa kakak2 saya...

tp syukur apa sy buat tahun ni berbaloi.
semua kakak saya dpt jumpa.