Raya kesembilan...



Raya kesembilan ni xde foto aku rakamkan...
sbbnya dah jenuh aku duk ambik gambar beraya ni...
nanti ape pulak org sekeliling kata...hehe.
aku yang dulunya mmg xsuka bergambar...
entah mcm mana suka pulak dengan foto-foto ni.

Raya kesembilan ni sebenarnya cukup bermakna...
kelmarin aku dapat khabar gembira lahirnya seorang lagi rakyat Malaysia...
tepat jam 2.15ptg iaitu pada raya kelapan kelmarin...
rakyat Malaysia kat atas tu ialah cucuku...
dalam kata lain...cucu saudara iaitu anak kepada anak saudara aku.

Pening juga ada...
Aku sebagai pak saudaranya pun belum kawen...
tapi dah dapat cucu pulak...
yang jumlah cucu terkumpul sekarang ialah 7 orang..
sorang lagi tengah dikandung oleh anak saudaraku...
Aku dapat pangkat Atuk Muda sebenarnya.
suka!

Hari ni sebenarnya bnyk open house..
dan juga kenduri kawen...
tapi kat kampong je la...

Moga Mohamad Adill Hakimie membesar dengan sebaiknya.
Atuk sayang kamoo...

2 KOMEN:

Tomato Gurl's Life said...

comelnye eady..cubit ckit..hihi...wow muda2 dah dpt pangkat atuk2...kui3 ;p

seepot seedot said...

hehe...

jealous ke?
sy pn xjangka dpt gelaran atuk muda ni.