sumthing'

Entah kenapa aku rasa macam banyak je buat salah dengan orang.
Dengan Allah, of course la ade buat salah atau dengan kata lain ada dosa kecil.
Tak semua manusia tu sempurna kan, waima Sultan pun ade buat salah.
InsyaAllah hilang lah dosa kecil tu kalau rajin solat, berdoa dan ambik wudhuk'atau beribadah kepadaNya. Tapi dosa dengan seseorang takkan terampun jika tiada kemaafan diberi atau dipohon.

Dah lama tersimpan rapi akan apa yang aku rasa ni.
Oh Tuhan, kalau ade aku buat kesalahan pada seseorang,
Kau tunjukkanlah jalannya...Amin.

Makin lama disimpan, semacam ade suatu batu yang menekan.
Bersalahkah aku pada seseorang? atau pada sesuatu?

Hidup aku ni bukanlah complicated sangat, simple saje aku rasa.
Bukan susah pun.
Pergi kelas, balik kelas, makan tido, beramal ibadah, buat itu ini dah habis satu hari.
Tapi kenapa macam ade sesuatu je ni.

HELP ME GOD!!!

0 KOMEN: