Khairy Menang Ketua Pemuda UMNO

Satu lagi malapetaka buat rakyat Malaysia apabila Khairy Jamaludin telah diumumkan sebagai Ketua Pemuda UMNO yang baru menggantikan Dato Hishamudin Onn dalam pemilihan UMNO tadi. Aku tak nak tahu siapa yang menjadi Ketua Puteri UMNO atau siapa yang menjadi Ketua Wanita UMNO sebab semua tu tak penting dalam kamus hidup aku. Wanita hanya sebagai sayap perjuangan sahaja sedangkan Ketua Pemudalah yang bakal mencorakkan halatuju arus perjuangan muda-mudi sekarang. Ternyata, pemergian PAKLAH HADHARI sebagai melepaskan jawatan selaku Pengerusi UMNO tidak ditinggalkan kosong. Beliau menempatkan penggantinya yang bukan calang-calang orang dan yang bakal menjadi PM satu hari nanti.

Alasan aku mengatakan malapetaka buat rakyat Malaysia ialah kita akan tunggu sahaja apa akan berlaku kepada rakyat di Malaysia ini apabila seorang yang dianggap perasuah telah menjadi Ketua Pemuda UMNO. Macam mana hal ini boleh berlaku. Seorang yang dipalitkan dengan kesalahan rasuah masih boleh diangkat sebagai Ketua sesebuah organisasi. Mana letaknya akal fikiran orang-orang UMNO ni?

UMNO memang begitu selamanya...betul bak kata Dr. Mahathir,RASUAH telah memakan diri UMNO sendiri sedangkan UMNO masih bergelut dengan kepiluan yang menyelubungi mereka sebaga reaksi kepada peristiwa kekalahan memalukan dalam pilihanraya yang lalu.

TUMBANGKAN UMNO DALAM SEMUA PILIHANRAYA SELEPAS INI!!!

0 KOMEN: