Bermacam Persoalan Mengenai Najib C4

Bermacam persoalan berlegar di kepala saya tatkala menatap wajah jernih putih berseri Dato' Najib, persis pemimpin yang kononnya bersih dari segala kekotoran dan rasuah yang tidak pernah dilakukannya kot! Antara persoalan yang timbul ialah seperti berikut:
1- Kenapa Najib tidak disiasat?? (merujuk kepada kes pembunuhan Altantuya Shariibuu)

2- Kenapa Najib tidak siasat dan jelaskan bagaimana C4 boleh terlepas keluar dari kawalan tentera??? (sedangkan beliau adalah Menteri Pertahanan semasa kes itu berlaku)

3- Kenapa sewaktu YB Gobind Singh menggelar Najib pembunuh di parlimen, Najib bertindak untuk keluar dari dewan persidangan dan tidak menafikan gelaran tersebut??

4- Kenapa Najib tidak mengambil tindakan undang-undang terhadap wartawan Perancis yang memberi bukti tentang kes pembunuhan Altantuya???

5- Kenapa apabila RPK memberi bukti tentang penglibatan Najib, Najib tidak disiasat dan RPK pula yang ditahan di bawah ISA??

6- Kenapa Najib berdalih kononnya beliau tidak mengenali Saiful Bukhari tetapi kemudiannya Najib mengaku beliau ada berjumpa Saiful di rumah dan pejabat TPM??

7- Kenapa Najib tidak berani dirinya dibicarakan di mahkhamah untuk membuktikan beliau tak bersalah??

Arghh!!! Pening sebab semua soalan ni takkan berjawab sebab Najib sendiri pun mendiamkan diri sahaja sekarang ini. Kalau ditanya pada budak sekolah rendah pun, pasti takkan mampu dijawab sebab diorang semua tak tahu pasal politik!

OLEH ITU, TAKKAN ADA CARA LAIN SELAGI KITA TIDAK MENGHALANG NAJIB C4 DARI MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA!!!

"credit kepada: kerajaanrakyat.com"

0 KOMEN: