jalan-jalan...

Letih balik dari Kedah belum hilang.
Suara pun serak-serak basah je
Sahabat pula ajak berderap.
Lalu The Mines jadi sasaran.
Menemani sahabat membeli hadiah untuk kenalan dia.
Tak salah kalau sekali-sekala keluar dengan sahabat ni.
Selain merapatkan ukhuwah..
Dapat kenal tempat orang.
Dapat melihat keagungan ciptaan Allah Yang Maha Esa.

Sampai di sebuah kedai cenderamata...
ternampak benda ni.


Lepas kena marah oleh penjaga kedai supaya tak boleh ambik gambar...
saya ambik lagi gambar lain.
Penjaga kedai tu senyum je.
Mungkin dia faham kot tabiat peminat bola ni,
Walaupon main tak pandai.


Letih berjalan mencari hadiah,
kami makan di Subway.
Pertama kali jejak sebenarnya ke tempat ni.
Kekok mulanya nak tempah sandwich ni.
Ada langkah yang perlu diikut untuk membuat order.
Harganya mak oii!!!
RM13.00 + Ice Lemon Tea.

Wah...wah...wah.
Banyaknya duit saya.
Sebenarnya saya dah dua hari tak keluar belanja.
Sebab dua hari ni saya di'sponsor' sepenuhnya di Kedah...
semasa menolong mangsa banjir di sana.
Dan sebab nilah saya berani makan mahal-mahal nih...

Inilah rupa sandwich tu!
Besaqnye!!!
Akhirnya mende ni dah berada rapi dalam perut.
Duduk diam2.
Hehe.

1 KOMEN:

Tomato Gurl's Life said...

jauh perjalanan luas pandangan ;)