UlangTahun Motor Saya


Sedar tak sedar rupanya dah setahun umur motor saya...
'Dia' menyambut ulangtahunnya yang pertama pada 9hb Ogos lalu...
Setelah saya mengganti cukai jalan dan insurans nyawanya bernilai RM260 kesemuanya...

Setelah pemergian motor terdahulu, 'Dia' menjadi pengganti yang tiada tolok bandingnya...
'Dia' lah yang banyak berjasa sekarang...
Tanpanya rasanya tak mungkin hidup ini indah...
Tak mungkin segala kerja dapat dibuat semudah mungkin...
Walaupun 'Dia' takdelah lawa mana pun, 'Dia'adelah nyawa saya...

Saya bergantung hidup kepadanya...
Terima kaseh Allah kerana sudah setahun saya diberi kesenangan untuk menggunakannya
tanpa sebarang kekurangan...
'Dia'lah teman saya ketika balik ke Terengganu atau pergi ke Bangi...
Saya dan 'Dia' berulang-alik bersama-sama...

Saya Sayang Motor Saya...

0 KOMEN: