Apa NASIB BOLASEPAK Terengganu???

Kesian pasukan bolasepak Terengganu. Walaupun mempunyai dua pasukan yang boleh dikatakan hebat sekarang ini, tapi pada masa yang sama nasib sudah ditimpa tangga atau lebih tepat dikatakan sebagai nasib sudah ditimpa bumbung stadium!

TERENGGANU dan T-TEam terpaksa beraksi semula di gelanggang lama di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Kuala Terengganu ekoran bumbung Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin, Gong Badak runtuh beberapa hari lalu.

Malangnya ketika ini, Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah tidak berada pada tahap terbaik kerana sebahagian daripada tempat duduk penonton di stadium yang dalam proses untuk dirobohkan itu telah dibuang manakala pagar yang memisahkan antara penonton dengan kawasan padang sudah tiada. Permukaan padangnya juga berada pada situasi yang sangat buruk selepas stadium berkenaan dijadikan lokasi Konsert Penghargaan Search di Awan Biru minggu lalu.

Gambaran Stadium Sultan Ismail Nasirudin Shah sekarang

p/s: Apakah nasib pasukan Terengganu dan T-Team akan sama dengan nasib pasukan Kelantan yang beraksi di luar negeri???Kita sama-sama tunggu!

0 KOMEN: